"pravidla"

12. dubna 2011 v 15:17 |  Mota a inspirace
o pij čaj
o pij vodu
o jez nesolené ořechy
o žvýkej žvýkačky
o udržuj se zaneprázdněná
o přeskakuj zbytečné svačiny
o žvýkej každé sousto 30x
o jez nízkokalorické a netučné jídlo
o nikdy nejez nic většího než je tvá pěst
o každou hodinu vypij sklenici vody
o jestli máš bolesti z hladu, schoulíš se v kouli
o horká voda tě zahřeje a zaplní
o vyber si mezi obědem a večeří nikdy nejez oboje
o mít větrové bonbóny, snižují pocit hladu
o veď si záznamy kolik kalorii sníš každý den
o pevné ne mělké věci, vzít do pusy požvýkat a vyplivnout ven
o musíš jíst pomalu a v klidu abys byla schopna rozeznat že už nemáš hlad
o vyhni se uždibování, nevypadá to ale kalorie se z nich sečítají
o nos lesk na rty vždy když budeš mít na něco chuť nanes si jej
o ledové kostky. Když je rozkoušeš tak i zaplní
o jez nízkokalorické věci jako nízkotučný puding, salát nebo polévka
o jez víc ovoce a zeleniny. Ale vyhni se zálivkám.
o zacvič si po jídle urychluje to spalování kalorií
o dívej se jak jí tlustí lidé přejde tě pak chuť.
o važ se večer se šaty a ráno nahá
o každé sousto zapíjej, a pokládej příbor po každém soustu
o čisti si zuby pořád když máš hlad a hlavně po jídle
o pokud dostaneš hlad počítej do 100 ale pozvolně
o jez nadýchané jídlo, zaplníš se a přitom toho tolik nesníš
o kořeněná zvednou výměnu vašich látek a tudíž spálíš víc kalorií
o dej si před výrobkem z mouky 2 lžíce octa pomůže to strávit tuk
o jez venku malé jídla zrychlí to spalování
o před jídlem vypít velkou sklenici vody
o vyhýbej se kuchyni a už vůbec neotvírej ledničku nebo skrýše s jídlem. Jen pokud nemáte opravdu důležitý důvod nebo z donucení druhých
o pokud dostaneš opravdu velký hlad(žravou) jdi se projít čerství vzduch ti pomůže přestat myslet na to jídlo.
o pij vodu s citronem pomůže to urychlit spalování tuků
o zelený čaj není jen prostředek proti stárnutí ale jeho pití ti pomůže spálit o asi 110 kcal za den.
o strávit hodně času na pro-ana stránkách, nebo pročítáním thinspiration nebo si udělej svou vlastní thinspiration
o pro zeštíhlení břicha před spaním udělej pár sklapovaček. Budeš se cítit unavená ne hladová.
o nosit gumičku kolem zápěstí a puknout jí při pomyšlení na jídlo. Budete cvičit samy sebe ne přemýšlení o jedení
o pořádně vše okořeň zaměstná to vaše chuťové buňky nebudou pak pátrat po něčem uspokojivějším jako je třeba čokoláda
o pij ledovou vodu tělo zahříváním vody spálí 40kcal
o voda taky pomáhá utišit kručení břicha. A navíc pročisťuje organismus.
o pokud si náchylná na záchvaty přejídání tak si kupuj jídlo jen pro sebe opravdu minimum.
o mysli na to jak by to jídlo vypadalo ve tvém žaludku po tom co ho spolkneš….snad tě to odradí
o po 18 hodině už nejez
o vyfotografuj se ve spodním prádle a pokaždé když budeš chtít hřešit tak ji vytáhni
o při sezení ve škole se stále hýbej spálíš za den víc kalorií !!!!!!!
o rychlé občerstvení: největší hnus co existuje a nejlíp uděláš když se tomu velkým obloukem vyhneš
o sprchuj se pod studenou sprchou spálíš o 10% kalorií víc
o denně jíst jen jedno jídlo a krájet si ho na malinké kousíčky
o jez na malém talířku a čajovou lžičkou bude to trvat dýl
o pokud je někde v okolí na stole třeba něco sladkého tak to ukliď a nebo sama sebe někam daleko od jídla
o pokud si jedla před spaním tak se ujisti že budeš spát na levém boku urychluje to spalování. Tělo tak může absorbovat tuk z jídla pryč. Ale neměla bys jíst před spaním.
o pij mnoho vody přinejmenším 8 sklenic vody. Voda zrychluje váš metabolismus.

- Jezte jak nejpomaleji dovedete (lidskému tělu trvá cca 30 minut než si uvědomí, že už nemá hlad)
-Mezi každým soustem pokládejte vidličku
-Žvýkejte sousto dokud se samo nerozpustí v puse
-Mezi sousty pijte (dříve se budete cítit plní)
-Nejezte po 7mé hodině večer!
-Pokud máte možnost, jezte nazí před zrcadlem
-Pokud máte neodbytný pocit hladu, zkuste si dát sousto do pusy a pak jej vyplivněte
-Tělo ošálíte i tím, že sníte kostky ledu (tělo si bude myslet, že přijalo nějakou potravu)
-Pokud vám začne hlasitě kručet v břiše, mírně se do něj bouchněte, přestane to
-Pijte hodně vody
-Pokud každou hodinu vypijete jednu sklenici vody, budete se cítit plní
-Když budete mít hlad, zkuste se napít (hlad je převlečená žízeň)
-Určete si svůj vlastní cíl, nejprve nějaký nižší tak, aby vás motivoval. Pozor ať není ten cíl v dané chvíli nereálný, to by bylo demotivující.
-Udělejte si svůj thinspirační deníček, kam si nalepte obrázky svých oblíbených hvězd, napište si tam své cíle a ANA hesla. Kdykoli se budete cítit zle, podívejte se do něj a vrátí se vám chuť nejíst.
-Udělejte si jednoduchá pravidla, třeba že budete žvýkat každé sousto 37x předtím, než je spolknete, nebo že nebudete jíst do ani po určité hodině. Pomůže vám to udržet si kontrolu nad jídlem.
-Když budete mít ukrutnou chuť jíst, řekněte si čokoláda...otočte se a počítejte do sta. Myslíte si, že ještě pořád budete chtít ty odporné kalorie ve svém těle?
-Když budete chtít jíst, nalakujte si nehty ;)
-Čistěte si zuby, nebudete chtít míchat chuť zubní pasty s jídlem..
-Když budete cítit, že to nezvládnete, jděte se projít.
-Zapisujte si, co všechno jste snědli.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama